Psykologerna

P1 fredag 03:02 - 03:33

Varför är vi som vi är och mår som vi mår? Följ med psykologen och forskaren Malin Bergström och psykologen Stina Hindström i ett vindlade samtal om psykologi. Dom delar med sig av sina spaningar och erfarenheter kring några av sina favoritämnen.

31min
Dela programmet på