Sykkelsommer låt for låt
NRK1 söndag 15:00 - 15:40I fjor var vi tre uker på to hjul gjennom Norge – og det var mye god musikk når vi kom frem.\nHer får du høre noen av artistene som spilte underveis.\n.
I fjor var vi tre uker på to hjul gjennom Norge – og det var mye god musikk når vi kom frem.\nHer får du høre noen av artistene som spilte underveis.\n.