Sykkelsommer låt for låt

NRK1 Imorgon 15:05 - 15:40

I fjor var vi tre uker på to hjul gjennom Norge – og det var mye god musikk når vi kom frem.\nHer får du høre noen av artistene som spilte underveis.\n.(c)

35min2024
Dela programmet på