Spørg Charlie
TV2 Danmark fredag 14:50 - 15:25Det kan være svært at forhandle løn, men hvordan får man sagt, at man ønsker den samme løn som sine mandlige kollegaer?. Og er det okay at sende julekort til kendte, man ikke kender?
Det kan være svært at forhandle løn, men hvordan får man sagt, at man ønsker den samme løn som sine mandlige kollegaer?. Og er det okay at sende julekort til kendte, man ikke kender?